Generácia zamestnancov, ktorá stále mení miesto


Či už je váš biznis zabehnutý alebo sa eštelen rozbieha, jedno je isté. Potrebuje ľudí. Nielen zákazníkov, ale aj zamestnancov. A práve na tých v tomto článku nasmerujeme svoju pozornosť.

investor

Doba sa mení, biznis sa mení, zmenu vidíme aj vo využívaní nových technológií, ako aj v systéme pracovného trhu a v neposlednom rade i v zmýšľaní a záľubách mladých ľudí, ktorí sú našimi potencionálnymi budúcimi zamestnancami, alebo pre nás už pracujú. Zamestnancov (mladých i starších) si treba vážiť, pretože ich práca je aspoň u väčšiny pre biznis veľkým prínosom, no a v prípade ich nespokojnosti môžu naše plány opustiť, pretože na trhu je okrem nás i konkurencia. Vraví sa, že ročníky od r.1975 a vyššie sú naučené rozmýšľať trochu iným smerom, než generácia pred nimi. Neobsedia na jednom mieste, neuspokoja sa s tým čo majú, stále hľadajú niečo nové a lepšie. To platí i o zamestnaní ( v rámci možností). Táto generácia je tak náchylnejšia svoje miesto opustiť a hľadať zasa niečo nové.

obchodní smlouva

Ako ju prilákať a ako si ju udržať?
Ale akonáhle táto generácia ucíti v svojej činnosti zmysel, dokáže prekvapiť takmer nadľudským výkonom, nakoľko sa dokáže nadchnúť pre veci, ktoré ich oslovia. Už si teda nepredstavujme nejaký šedý priemer poslušnej masy, ale impulzívnu generáciu nového typu zamestnancov. Okrem taktiky rozvoja firmy je tak treba hľadieť i na taktiku rozvoja zamestnanca a na to, aby v svojej činnosti zacítil spomenutý zmysel, ako aj pocit svojej angažovanosti a následne prínosu jeho práce, nevravíme tak iba o peniazoch. Marketingový plán alebo plán riadenia firmy môže zamestnávateľ alebo vedúca osoba zvládať spoľahlivo a účinne, ale mnohým zamestnancom je to v podstate jedno, pozerajú hlavne na seba, svoju budúcnosť v danej činnosti a svoje ocenenie (nielen finančné). A v neposlednom rade samozrejme i na jednanie s nimi. Dnešná generácia zlý prístup k ich osobe neznesie a ak aj áno, tak iba krátku dobu, po ktorej odídu preč a je jedno, či im ponúknete o 100 eur vyšší plat než konkurent.

Generácia zamestnancov, ktorá stále mení miesto
5 (100%)1